Klacht of compliment?
Alle klachten die bij Barias gemeld worden komen bij onze collega’s van Quality Management terecht.
We registreren en bekijken wie deze het beste kan oplossen.
Onze mensen lossen veel klachten direct op, maar soms hebben we iets meer tijd nodig.
In ieder geval bespreken we uw klacht met u en zoeken we samen naar de beste oplossing.
Klachten
Het kan natuurlijk gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Dit vinden wij natuurlijk vervelend, maar laat het ons vooral weten, zodat we samen verbeteren en optimaal blijven samenwerken.
Om uw klacht goed en snel af te handelen, is het belangrijk dat wij de juiste informatie ontvangen en weten waar uw klacht over gaat. Laat ons weten hoe wij u het beste bereiken en op de hoogte houden. U kunt deze informatie met ons delen door op de blauwe button hieronder te klikken en het formulier in te vullen.
Complimenten
Het kan natuurlijk ook gebeuren dat u super tevreden bent over onze dienstverlening. Dit vinden wij natuurlijk top, maar laat het ons vooral weten!
Om uw compliment goed en snel af te handelen, is het belangrijk dat wij de juiste informatie ontvangen en weten waar uw compliment over gaat. Laat ons weten hoe wij u het beste bereiken en op de hoogte houden. U kunt deze informatie met ons delen door op de blauwe button hieronder te klikken en het formulier in te vullen.