Over Barias

Onze missie

Dé thuis voor de  lekkerste 
merken zoals IgloVandemoorteleIjsboerkeJules DestrooperLutosaPoppies

Barias helpt bedrijven met het verpakken en stockeren van hun gekoelde voedingsproducten zodat ze tijdig, snel, flexibel en efficiënt hun product kunnen vermarkten en hun verkoop te stimuleren. 

Onze identiteit, onze bestaansreden is oplossingen bieden aan producenten om hun gekoelde voeding consumentenproof te maken. Dit kan dankzij onze verregaande specialisatie en diversificatie in co-packing en handling.

Onze kennis, flexibiliteit en snelheid maakt het mogelijk om in te spelen op de snel veranderende markt en het bijhorende consumentengedrag. Zo kunnen we mensen wereldwijd een goede eet- en levenskwaliteit bieden.

Onze kernwaarden

KLANTGEDREVEN

We zijn toegewijd bezig met onze klanten. We luisteren naar hun wensen en behoeften, informeren en adviseren en bieden zo de best mogelijke service. We streven naar een loyale samenwerking en handelen professioneel, snel en met respect.

DOELGERICHT

We handelen vastberaden met fun, passie én plezier, én houden steeds de toegevoegde waarde voor ogen. We zijn op efficiënte manier bezig met de juiste dingen, met rendement en focussen op doelstellingen op korte en lange termijn.

TEAMGERICHT

We zijn geen solospeler maar werken als one team samen aan oplossingen. We gaan voor een win-win, denken mee met de collega’s, klanten en stakeholders. Bij uitdagingen blijven we steeds positief en bieden we steeds maximaal hulp, we leren hieruit en streven naar continue verbetering.

ONDERNEMEND

We koesteren een doe-cultuur, we zijn steeds proactief. We zijn betrokken en nemen zelf initiatief.

DEGELIJK

Wat we doen, doen we onmiddellijk goed. We zijn betrouwbaar en communiceren open, positief en eerlijk zowel intern als extern. We nemen steeds onze verantwoordelijkheid op. We leveren kwaliteit en staan open voor verandering.

GROEI

We willen duurzaam groeien als mens en bedrijf. We stappen in leiderschap door steeds bij te leren, de opgedane kennis te borgen, verder te investeren, te automatiseren en te digitaliseren.

1976

DE THUIS VAN CHRIS

2003

Ontstaan van barias

2008

eerste groei:
~0,5 mil. omzet & ~5 fte

2020

Boom:
~10 mil. omzet & ~125 fte

2025

toekomst:
~20mil. omzet & ~250 fte
Centrale ligging

Food Valley

Barias ligt in het kloppende hart van de voeding en is het kruispunt van de diepvries en lokale landbouwbedrijven.

Facts & figures

0
Euro omzet
0
Werknemers
0
Docks to unload
0
Palletplaatsen
0
Verpakkingsopdrachten

Ambitie: 2025

0
Euro omzet
0
Werknemers
0
Docks to unload
0
Palletplaatsen
0
Verpakkingsopdrachten
Barias in beeld

Een beeld spreekt meer dan  woorden

Ervaar zelf onze aanpak in verpakken, stockeren en ondersteuning in slechts 123 seconden. Zeker een aanrader!

Barias Experience Center

Sinds kort beschikken wij ook over een Barias Experience Center

Het Barias Experience Center is de nieuwste aanwinst van Barias. In ons kennis- en innovatiecentrum willen we mensen uit de sector samenbrengen, ervaringen delen en brainstormen over een kwalitatieve toekomst.